szukaj w serwisie

Gorące tematy

gorące tematy

Dowiedzieli się o swojej śmierci z mediów!

2012-06-19

(Fot. AFP )



Skąd biorą się te plotki?

Choć to smutna prawda, śmierć znanych osób świetnie się sprzedaje. Nic dziwnego, że nawet najbardziej absurdalne pogłoski sugerujące zgon którejś z gwiazd wzbudzają ogromne zainteresowanie fanów i mediów. Na kolejnych stronach znajdziecie kilka głośnych przypadków uśmiercenia znanych muzyków i wokalistów. Skąd się wzięły te plotki? Jak zareagowali na nie artyści?



Zobacz także:

Afera "narkotykowa"

Zemsta kochanka

Straciła ukochanego

Ciało bogini?

Prawdy, które mogą odmienić twoje życie!

więcej
oceń
5
18
Podziel się



inne galerie

zobacz także

  • Skomentuj
  • WP
  • FB

Korzystanie z komentarzy FB oznacza akceptację regulaminu

REGULAMIN
Ocena: -1 [1]
~kolo [2012-06-21 00:14]

uu a ja na abbey road jestem codziennie..:)i po tym przejscu przechodze.z tylu ich jest studio gdzie nagrywali plyty:)po ich lewej stronie.:)sporo tam napisow na odrodzeniu..a waszych tam nie ma..heh..a ja tam codziennie browarka wysaczam..:)pozdr ci co pod drzewami w lesie sikaja

odpowiedz

Ocena: +4 [6]
~vere [2012-06-20 23:36]

R.I.P Justin Bieber

odpowiedz

Ocena: +3 [3]
~Mrainas [2012-06-20 22:27]

A GrubSon ? :DD

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: +1 [9]
~fgh [2012-06-20 23:31]

a kto nie chciałby żeby bimber ten pajac zdechł

odpowiedz

Ocena: +4 [4]
~wexvy [2012-06-20 23:30]

JAk zobaczyłme Biebera na tym zdjeciu to myslalem ze to kobieta

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~chris [2012-06-20 23:18]

How com wszyscy mysla, ze pojda do nieba.POmylilo im sie

odpowiedz

Ocena: -1 [7]
~sg 1 [2012-06-20 23:09]

szkoda że w przypadku biebera to nie prawda

odpowiedz

Ocena: 0 [2]
~Michael Jackson [2012-06-20 22:59]

Oni pisac ze ja tez nie zyc a ja mieszkac w Poland i sie dobrze czuc.pozdro Majkel

odpowiedz

Ocena: 0 [8]
lisek.j6 [2012-06-20 22:46]

z JB to bym sie cieszył jakby dednoł :)

odpowiedz

Ocena: +1 [11]
~hhhhh [2012-06-20 21:35]

A JJayJoker?? ;p

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: +6 [8]
~ja [2012-06-20 22:35]

jak mozna zyczyc komus smierci? nie rozumiem tego

odpowiedz

Ocena: +1 [5]
~marcino_zly [2012-06-20 22:22]

Biebier kto to tai? czy on wie ile to 2 + 2 ?

odpowiedz

Ocena: +5 [5]
~anika [2012-06-20 22:17]

w grudniu 2008r pojawiła się plotka o śmierci Michaela Jacksona...

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Koka [2012-06-20 22:17]

Wraz z chlopakakiem kiedys to wymyslilismy i zapodalismy na fejsie dla beki,hehee ale sie rozprzestrzenilo

odpowiedz

Ocena: +1 [1]
~1234 [2012-06-20 22:14]

Peter Steele z Type O Negative sam kiedyś puścił plotkę o własnej śmierci. Ot, taki czarny humor.

odpowiedz

Ocena: +3 [5]
~Michael Jackson [2012-06-20 22:10]

Oni pisac ze i ja nie zyc a ja w Polsce mieszkac...z Elvisem.pozdrooo Majkel

odpowiedz

Ocena: +2 [6]
~gff [2012-06-20 22:06]

Bieber...no i po kiego grzyba mu te kolczyki w uszach??? brakuje tylko pomalowanych oczu albo błyszczyka na ustach

odpowiedz

Ocena: +3 [9]
~smutas [2012-06-20 21:58]

jpd ja w ogole nie kumam fenomenu tego Biebera, dzieciak nie dosc ze nie umie spiewac, ale to w USA dosc popularne, to mało tego jest KANADYJCZYKIEM, nosz co jak co ale w usa sie z tego kraju i ludzi nabijaja jak leci a tu prosze, mokre 12 na widok dzieciaka bez penisa

odpowiedz

Ocena: +2 [6]
~: / [2012-06-20 21:56]

bieber to "gwiazda" wylansowana przez media które podniecają sie jakiś gościem bez głosu

odpowiedz