szukaj w serwisie

Gorące tematy

gorące tematy

Maleńczuk nagrywa country z Nergalem!

2012-05-14

(Fot. AKPA )



Co wyjdzie z tej mieszanki?

Jeszcze w tym miesiącu ma pojawić się nowy album Maćka Maleńczuka i zespołu Psychodancing. Nie będzie jednak nagrany w stylistyce rockowej czy dancingowej. Muzyk nie weźmie się również za kolejną interpretację twórczości innego artysty, jak uczynił na wydawnictwie „Wysocki Maleńczuka”. Tym razem postawił na… country! To jednak nie jedyne zaskoczenie. Bardzo ciekawa jest również lista gości, którzy wspomagali go w nagraniach.



Zobacz także:

Oszukała fanów?

Lepsze od "Koko..."?

Dali czadu!

Podróbka?

więcej
oceń
12
28
Podziel się



inne galerie

zobacz także

  • Skomentuj
  • WP
  • FB

Korzystanie z komentarzy FB oznacza akceptację regulaminu

REGULAMIN
Ocena: +4 [6]
~yujuui [2012-05-14 21:46]

i ludzie mówią że, "Swiat według Kipeskich" jest słaby...:)

odpowiedz

Ocena: +4 [16]
~Azja [2012-05-14 21:54]

No niestety, więcej tego pana nie kupię, skoro tak lubi ciemną stronę nocy...

odpowiedz

Ocena: +8 [16]
~Marcin_K [2012-05-14 22:00]

A niechajby wespół nagrali cover Jarzębin "Koko koko Euro spoko" jako bonus track lub singiel promocyjny. Możeby przebili oryginał?

odpowiedz

Ocena: +6 [14]
~on sam [2012-05-14 22:05]

...."usłyszymy również Nergala śpiewającego właśnie po polsku! Z pewnością byłaby to ciekawa odmiana..." przecież nie trzeba czekać na tą płytę wystarczy posłuchać starszych dokonań zespołu np.utwór "Chwała Mordercom Św. Wojciecha"

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: -1 [5]
~kajman [2012-05-14 22:14]

MleNczuk jak można być za crakwiiiiiiią:)

odpowiedz

Ocena: +6 [22]
~ww [2012-05-14 22:22]

pajac bez głosu

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: -5 [19]
~Malgosia [2012-05-14 22:24]

Jestem pewna ze bedzie super. Czekam na to.

odpowiedz

Ocena: -2 [22]
~Edyta [2012-05-14 22:36]

Uwielbiam Malenczuka i lubie Nergala a ich dwoje stanowi ciekawa mieszanke.Calkiem dobry pomysl.Bedzie ciekawie.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [10]
~semreh [2012-05-14 22:37]

A kiedy ogłosi ,że kocha Palikota?

odpowiedz

Ocena: +3 [19]
~prorok [2012-05-14 22:47]

Ateiści! Idą w stronę ciemności. Światłość ujrzą, gdy poczują gorący ogień piekła!

odpowiedz

Ocena: +14 [22]
~nickt [2012-05-14 22:57]

przeczytałem nagłówek i myślałem że chodzi o wzięcie dody na 2 baty!!!

odpowiedz

Ocena: -13 [19]
~gostek [2012-05-14 22:57]

doskonały pomysł, czekam na ten projekt

odpowiedz

Ocena: +22 [32]
~ewa [2012-05-14 22:59]

Dla mnie Maleńczuk sie skończył w chwili kiedy powiedział,że " wszystkie kobiety to kur...y". Z reszta o płci przeciwnej do swojej zawsze wypowiadał sie z pogarda. Być może jest gejem z potwornymi kompleksami, ale to wcale nie upoważnia go do obrażania innych

odpowiedz

Ocena: -3 [5]
~kasia [2012-05-14 23:03]

zalosne chlopaki !!!! zamiast zajac sie czyms naprawde wartosciowym to myja sobie na wzajem raczki aby tylko zbijac kase .... mam nadzieje ze nikt tego nie kupi !!!

odpowiedz

Ocena: 0 [2]
~doda [2012-05-14 23:29]

ciekawe co na to fani księcia ciemności?

odpowiedz

Ocena: 0 [2]
~ss [2012-05-14 23:41]

armagedon!

odpowiedz

Ocena: +1 [3]
~realista [2012-05-14 23:47]

coś stworzą, całe pół mózgu, hehehehe

odpowiedz

Ocena: +1 [1]
~dj kriss [2012-05-14 23:50]

PLAGIATOWY SYF I KONIEC LANSOWANIA ,,,,,DECIT

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~babka [2012-05-14 23:53]

wyjdzie ratatuj

odpowiedz

Ocena: +1 [1]
~Marianna [2012-05-15 02:24]

Wiadomo, od dawna nie zrobił nic swojego, bo jest cienki, a teraz chce się podeprzeć dużo lepszymi od siebie. Cwany to on jest, ale muzyk żaden

odpowiedz