szukaj w serwisie

Gorące tematy

gorące tematy

Doherty zatrzymany na lotnisku. Brał w samolocie?

2009-06-08

(Fot. AFP )



Podbniebny odlot

Gwiazdy małe i duże - wszystkie kochają podniebne podróże... Na początku maja informowaliśmy o zatrzymaniu grupy Papa D na lotnisku w Chicago. Miesiąc później, na zupełnie innym lotnisku, aresztowano Pete'a Doherty'ego. Podczas, gdy domniemaną przyczyną pierwszego zatrzymania była nienawiść Niemców, podłożem drugiego incydentu jest sympatia i miłość... do narkotyków.

(Wania, megafon.pl)

więcej
oceń
0
0
Podziel się



inne galerie

zobacz także

  • Skomentuj
  • WP
  • FB

Korzystanie z komentarzy FB oznacza akceptację regulaminu

REGULAMIN
Ocena: 0 [0]
~nat [2009-06-08 22:51]

co za obrzydliwy facet.brrr
czy to mąż albo brat tej Doherty z "Beverly Hills 90210"? Podobno Kate Moss z nim sypiała,gdzie ona ma oczy???

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~konrad [2009-06-08 20:14]

a kto to jest?
a kto to jest? (PS szacunek dla wp za usuniecie poprzedniego postu o tej samej tresci) Brawo za zamieszczanie zdjec narkomana.

odpowiedz

pokaż 5 ukrytych odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~michal [2009-06-08 23:25]

Wystarczy na niego spojrzeć...
.. i już wiadomo że ćpun i alkoholik

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~wku...ny [2009-06-08 22:38]

light
pewnie zaraz zostene zaszczekany przez "znafcuf" ale ten koleś to zjeb jakich mało..generalnie takich troli powinni izolowac od spoleczeństwa..gwiazdor ku..a jeb..y

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~narąbany [2009-06-08 22:45]

Ach ! Co za język piszącegoten artykuł.
Autor tego artykułu to taka osoba z wyższej półki ..... w kurniku. "Brał w samolocie" - i od razu wszyscy wiedzą o co chodzi. Pseudo dobre, bo takie zakapiorowate . Jak język autora.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~ziomek [2009-06-08 22:44]

Podniecacie sie
a niech se bierze, juz nawet dopalacze nie sa legalne jaki zal...

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~ziomek [2009-06-08 22:44]

Podniecacie sie
a niech se bierze, juz nawet dopalacze nie sa legalne jaki zal...

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~abra kadabrara [2009-06-08 22:42]

Szkoda kolejnego człowieka
stoczy się z powowdu narkotyków i nic z życia nie będzie miał. Ale to jego sprawa i jego otoczenia.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~hehhe [2009-06-08 22:40]

cpun jak cpun..
czym sie tu jarac zapraszam do bialegostoku takich tu pelno.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~tasmanka [2009-06-08 22:23]

no
ale szmata

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~bazyllo01 [2009-06-08 21:52]

szkoda chłopaka
to jeden z większych talentów na brytyjskiej scenie

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~snickers [2009-06-08 21:59]

as
to jest prekursor emo

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~kr@snoludek [2009-06-08 21:27]

Szkoda, że nie leciał z Brazylii... ?!
Nie dość, że to jakaś III liga, to jeszcze burak ma nie odprutą metkę na rękawie marynarki (fotka nr 9)... Żenada... :-( Szkoda, że nie leciał AirFrance z Brazylii, bo byłoby jednego ćpuna mniej. co-zawiocha.myminicity.com

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~pawel [2009-06-08 21:42]

noja
nic złego nie zrobił ,poszedł tylko do kibla...

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Kiko67 [2009-06-08 21:25]

Dla tych co nie wiedza Pete
to byly lider the libertines i pozniej babyshambles, polecam te kapele super rock

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~arek [2009-06-08 21:03]

Jesl nawet cos wziął, to w czym problem ze to on wzial? Kto ma w tym problem?
Jak ktos ma takie problemy, ze inni biora, to powazna sprawa. Niech powaznie zastanowi sie nad sobą!

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~bgfgbf [2009-06-08 20:03]

,,,
Zobaczcie na zdjęcia na ktorych widac jego palcewidać taki siny kolor oraz pogrubeienie a z tego co mozna wyczytac na google to tylko potwierdza ze prawdopodobnie bierze brauna

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~Adam [2009-06-08 21:02]

Pazmiętam go jako elegancika
W kraciastej kamizelce z muszką. Zawsze elegancko składał się do strzału. Widać że po zakończeniu kariery snookerzysty palma mu odbiła. Ale żeby aż tak się zmienić przez tak krótki czas?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
Zax [2009-06-08 21:00]

Oj.
Przystojny to on nie jest...

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~czarny [2009-06-08 20:13]

a co to za doherty
1 raz slysze o kims takim

odpowiedz