szukaj w serwisie

Gorące tematy

gorące tematy
banner
banner
banner
banner

Peja

fot. AKPA

Peja

  • Ocena ogólna:

    3.6/5
    [2953 głosów]

    Oceń:


  • Liczba odwiedzin: 182314

    Ostatnio odwiedzany: 2020-02-25

Peja - O artyście

Ryszard Andrzejewski (znany przede wszystkim jako Peja) urodził się 17 września 1976 roku w Poznaniu. Peja nie miał łatwego dzieciństwa. Problemy w domu, brak pieniędzy i życie w niebezpiecznej dzielnicy wpłynęły mocno na jego nastawienie do świata.


Jako nastolatek najchętniej spędzał czas na piciu alkoholu, paleniu papierosów i biciu się na meczach Lecha Poznań. Jego zbawieniem okazało się zamiłowanie do muzyki. Podziwiał amerykańskich raperów i postanowił spróbować wypromować hip-hop na polskim podwórku.

W 1993 roku razem z kolegą z ulicy i pods... więcej »

Peja - Płyty

Czarny wrzesień Czarny wrzesień (2010-04-06) Fonografika

"Czarny wrzesień" to trzeci, solowy album Pei, który został wydany w 2010 roku. Premiera płyty odbyła się w dniu ogłoszenia wyroku...

Na serio Na serio (2009-09-17) Fonografika

Drugi solowy album artysty na 33 urodziny. Na płycie znalazło się 20 premierowych utworów które wyprodukowali: White House, DJ Zel,...

więcej »

Peja - Galerie

Nie potrafią nad sobą panować Nie potrafią nad sobą panować Data dodania: 2012-07-03

Biją i wyzywają swoich fanów. Przerywają koncerty. czytaj dalej ›

Co się dzieje z Peją? Co się dzieje z Peją? Data dodania: 2012-03-29

Nad czym aktualnie pracuje poznański raper? czytaj dalej ›

więcej »

Peja - Wiadomości i plotki

Peja na zakończenie lata w Ostródzie

2013-08-20 Peja na zakończenie lata w Ostródzie

Ostródzka hip-hopowa inicjatywa CTown Rap nabiera rozpędu. Po koncertach DonGURALeska, Małpy i Rovera w ramach cyklu 30 sierpnia wystąpi Peja. czytaj dalej ›

2012-04-25 Święto rapu po raz drugi w Poznaniu
Choć bez zapowiadanej gwiazdy, druga edycja RPS Club Meeting cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Już jutro – 26 kwietnia – w Poznaniu wystąpią artyści skupieni wokół RPS Enterteyment oraz sam... czytaj dalej ›

2012-04-18 Peja nie próżnuje
Wydawnictwo Rycha Peji RPS Enterteyment ma w ostatnim czasie pełne ręce roboty. Label ma za sobą trzy premiery płytowe, kilka wydanych klipów i dwie duże hip-hopowe imprezy. Peja nie osiada jednak na... czytaj dalej ›

2012-04-17 HZOP, Peja i DDK we wspólnym klipie
Teledysk do utworu "Każdy z nas" promuje wydaną 10 marca płytę rapera HZOP zatytułowaną „Drogowskazy życia”. W klipie udzielili się: wydawca płyty Peja oraz raper DDK. czytaj dalej ›

2012-02-29 Peja w klipie Masseya i Kubixa
W najbliższy piątek swoją premierę będzie miał klip promujący wydaną w połowie stycznia bieżącego roku płytę Masseya i Kubixa „Rób swoje 2”. W obrazie do utworu „Hajs” gościnnie udział wziął Rychu... czytaj dalej ›

Peja - Recenzje

Na serio - Recenzja Na legalu plus (Bandi)

  • Skomentuj
  • WP
  • FB

Korzystanie z komentarzy FB oznacza akceptację regulaminu

REGULAMIN
Ocena: +5 [7]
~h2o [2009-12-19 14:58]

bestja
Peja jest jeden i nikt go nie zastompi ani teraz ani nigdy w rzyciu

odpowiedz

Ocena: -8 [10]
~ble [2009-12-15 18:57]

rys to smiec
jest glupszy od mszycy

odpowiedz

Ocena: +4 [6]
~KicKoK [2009-12-13 19:07]

dDobra muza
DOBRE Naprewde Dobre co tu pisac

odpowiedz

Ocena: +5 [7]
~ktos taki [2009-12-04 21:32]

peja najlepszy
nie rozumiem ludzi co piszą źle o jakimś wykonawcy.jeżeli kogoś nie lubię to po prostu ni chodzę na koncerty, nie słucham jego muzyki a tym bardziej nie wypowiadam się na jego temat.popieram PEJĘ ze pobił tego gówniarza po jaką cholerę on szedł na ten koncert??jak go nie lubi słuchać to mógł siedzieć w domu z misiem pod pachą a nie pokazywać palec.chyba go to w końcu nauczyło żeby trzymać ręce przy sobie??peja jest najlepszy i tyle!!!!!

odpowiedz

Ocena: +3 [5]
~GRNZG [2009-11-23 20:26]

.
Peja to na twojej muzyce sie wychowalem od mlodych lat teraz juz troche minelo czasu i chcial bym z toba zaczac wspolprace bo na scratchach i bitach na twoich trakach sie nauczylem tego wszystkiego P O Z D R O S L U !

odpowiedz

Ocena: +5 [5]
~agnes [2009-11-19 14:36]

peja
Peja jesteś super,to dzięki twojej muzyce poznałam swojego męża,jesteś extra!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz

Ocena: +3 [5]
~olafffff [2009-09-22 10:16]

pozdro peja
Peja na prezydenta bylo by napewno o wiele lepiej w naszym kraju.Szacunek dla tego artysty

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

Ocena: +3 [3]
~******** [2009-11-17 17:15]

PEJA!
Peja jest mistrzem! Najlepszy w Polsce i na świecie! SLU !! !! !!

odpowiedz

Ocena: +1 [5]
~bielin [2009-10-20 13:39]

jestesi zajebisty
mam 13 lat wychowałem sie na twojej muzie jestes naprawde spoko THC

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

Ocena: +4 [4]
~jaskooo [2009-11-14 14:02]

Peja to mistrz wirtuozerii hiphopowej a jak ktos mysli inaczej to jegho problem

odpowiedz

Ocena: -4 [6]
~Hubson [2009-11-14 08:00]

a ja to pierdole
Peja się skończył już dawno Peja to już tylko Rysiu który może co najwyżej wystukać jakąś melodię na forteklapie w studiu u Rubika

odpowiedz

Ocena: -2 [6]
~Człowiek Nikt [2009-11-03 17:19]

Rysiu?
Kawał dziada i nic więcej

odpowiedz

Ocena: +4 [4]
~ZAMER [2009-11-03 01:25]

REPREZENTUJE BIEDE
DZIEKOJE BOGU ZA PEJE TO TYLE NA TEMAT

odpowiedz

Ocena: +4 [4]
~haber [2009-10-29 20:40]

Peja Mistrz
Peja to Mistrz i każdy o tym wie..pzdr

odpowiedz

Ocena: -2 [4]
~raven [2009-10-27 20:13]

peja
..."Może nie zawsze doby, ale zawsze szczery"... I koza by się uśmiała... :-)))) Ten niby-buntownik - jest tak samo szczery jak Jola Rutowicz i Doda razem wzięte... Ktoś, kto żyje z szołbizu - NIE może być szczery i prawdziwy!!! On i jego życie - to towar na sprzedaż... I on sam doskonale to akceptuje!!! Obudźcie się w końcu ludziska !!!

odpowiedz

Ocena: +4 [4]
~Norm [2009-10-27 18:47]

Peja
MOże nie zawsze dobry ale zawsze szczery Pozdro

odpowiedz

Ocena: +4 [4]
~WIDZEWIAk [2009-10-27 16:17]

do 'ups
sam kur... jestes wiesniakiem !!!!!

odpowiedz

Ocena: +2 [2]
~bocian(peja) [2009-10-23 06:06]

wpadniej jak bedziesz w gdańsku w domu dziecku
wpadniej na mikołąjkki pomorskie.ja takze wychowałem sie twojej myzyce z moją ekipą.wpadnij na dzielnice zatorze jak cos

odpowiedz

Ocena: +3 [5]
~jaaaaa [2009-10-22 15:20]

peja
pełny szacun dla Peji:*to mój ulubiony wykonawca

odpowiedz

Ocena: +4 [4]
~Amelcia16 [2009-10-20 17:20]

Odwiedź nas w domu dziecka
Hej mam proźbe wpadnij do nas Dom Dziecka ul. Gdańska 40 84-300LEbork

odpowiedz