szukaj w serwisie

Gorące tematy

gorące tematy
banner
banner
banner
banner

Doda

fot. AKPA

Doda

  • Ocena ogólna:

    3.58/5
    [8435 głosów]

    Oceń:


  • Liczba odwiedzin: 538699

    Ostatnio odwiedzany: 2020-01-19

Chyba żadna artystka w historii polskiego showbiznesu nie wywoływała tylu kontrowersji co była wokalistka grupy Virgin, Dorota Rabczewska - bardziej znana jako Doda. Jedni ja kochają, inni gardzą. Mimo to, opierając się jedynie na wynikach sprzedaży płyt, Doda jest jedną z bardziej lubianych polskich wokalistek


Zanim Doda zaczęła występować z Virgin śpiewała w słynnym musicalu "Metro" w teatrze Buffo, ale od zawsze chciała śpiewać w zespole rockowym. Na wokalistkę zespołu została wybrana spośród 100 kandydatek. Jednak poważna, medialna kariera Dody rozpoczęła się od występu w reality show telewizji Polsat, "Bar".

Formacja Virgin istniała od 2000 do 2007 roku. Ich pierwszy album pt. "Virgin" sprzedał się w nakładzie ponad 11.000 egzemplarzy. Po wydaniu pierwszej płyty nominowanej do Fryderyka w kategorii Najlepszy Debiut 2002 roku, zespół intensywnie koncertował. Miłym zaskoczeniem dla wszystkich była wysoka frekwencja na koncertach. W między czasie cały zespół pracował nad materiałem na drugą płytę.

Drugi album, zatytułowany "Bimbo", promowały utwory "Dżaga", "Kolejny raz" i "Nie zawiedź mnie". Muzyka na longplay’u była kontynuacją nurtu, jaki zespół wyznaczył sobie na pierwszym albumie.

24 października 2005 zespół wydał swój trzeci album "Ficca". Pierwszym singlem z tego albumu był "Znak pokoju", piosenka dzięki której zespół otrzymał nagrodę "Słowika Publiczności" podczas Sopot Festival 2005. Obecnie płytę promuje najnowszy singiel "2 bajki".

Zespół zakończył działalność na początku stycznia 2007, co między innymi wiązało się z rozpoczęciem kariery solowej Dody. Jeszcze w lipcu tego samego roku światło dzienne ujrzała pierwsza solowa płyta wokalistki pt: "Diamond Bitch", z której pochodzą single "Katharsis", "Nie daj się" oraz najnowszy - "Dziękuję". Album zadebiutował na pierwszym miejscu oficjalnej listy sprzedaży albumów OLiS i przebywał tam przez 5 tygodni z rzędu.

Popularność Dody przekłada się także na wyniki sondaży. Wokalistka otrzymywała już nagrody między innymi w plebiscytach: Tele Kamery, Złote Dzioby, Viva Comet, Sopot Hit Festiwal, czy Eska Music Awards.

  • Skomentuj
  • WP
  • FB

Korzystanie z komentarzy FB oznacza akceptację regulaminu

REGULAMIN
Ocena: 0 [0]
~domin [2010-03-24 21:47]

dno
nie rozumiem co masz do zarzucenia Dorocie, jest to jej sposob na zycie, na zaistnienie, na robienie kariery, jesli tego nie rozumiesz to z wielka satysfakcja mozesz mowic o niej DNO........... ale kto jest DNEM Pozdrawiam

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
ro2371 [2010-04-04 11:50]

leon
doda tyje uda ma jak słoń, za dużo hery!!!/i te sztuczne sterydy co ma w sobie/!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~stywen [2010-04-03 17:49]

Doda jest świetna i piękna
a te wasze skowyty to tylko zazdrość,i nic więcej.Jak to polaczki oszołomki sawsze zazdroszczą.wesołego alleluja.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~mira383 [2010-04-02 11:20]

Nie patrz powierzchownie
wiele osob ocenia innych po ich artystycznym image. wiec zajrzyjcie w koncu w swoje wnetrze na swoj wyglad i swoje zachowanie a pozniej oceniajcie nnych. jedziecie ninstop po Dodzie a z pewnoscia nie jeden z was chcialby miec taka niunie jak ona i nie jedna dziewczyna zazdrosci jej wygladu. wiec najpierw spojrzcie na siebie a pozniej oceniajcie innych. okaze sie ze jestescie mniej inteligentni i atrakcyjni niz DODA.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~pedzio [2010-04-01 14:12]

dodes
doda jest cienka,Jackson rządzi

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Aga [2010-03-31 17:01]

doda
dla niektórych Doda jest tępa,ale żeby połowa "piosenkarek" miała taki głos jak ona było by super! niektórych szokuje,ale przynajmniej nie zostaje w cieniu!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~po prostu facet [2010-03-30 23:51]

doda
Tyle szacunku co w pisowni zachowuje sie jak prostaczka a chcialaby byc traktowana jak ksiezniczka, nic klasy ani wdzieku, antykobieta. Nie jest to role model dla mojej wnuczki napewno. Gdzie te kobiety??? Nie dziwie sie ze mamy tylu homoseksualistow, skoro tak trudno znalezc atrakcyjna i pelna wdzieku dziewczyne. O skromnosci nie wspomne. A jesli facetom podobaja sie tylko cycki i cialo (moze byc) to zycze wam takiej zony, ja nie reflektuje. Powodzenia.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~;) [2010-03-30 22:34]

MASAKRA po totalu..:/śpiewać to ona akurat nie potrafi...;)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~DODA [2010-03-30 12:24]

Nic ciekawego
Nic sobą ciekawego nieprezentuje.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~aga [2010-03-29 15:51]

a to ciekawe
Doda jest jaka jest, kazdy jest Jakiś! moze czasem przegina pałeczke, ale poza tym jest fajna babka po prostu, nie jest wcale sztuczna, a co sztuczne cycki...? która artystka nie ma czegoś sztucznego??? jedna usta inna nos a inna piersi, zastanówcie sie co piszecie, i skoro jej nie lubicie i nie szanujecie to po co o niej czytacie hmm... to dowód na to ze jednak dla kazdego jest interesujaca! a smiech...kazdy ma inny i ona tez.ciekawe czy wszystkie osiby krytykujące ją są takie idealne... ktos wczesniej napisal prawde! jakby nie miala talentu to by odleciala jak mandaryna czy ktos ja jeszcze pamieta? jesli tak to z pewniscia dla tego ze byla z wisniewskim!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~ewa [2010-03-29 13:57]

no cóż
kiedy sie uśmiecha jest sympatyczna ale czar pryska kiedy zaczyna rechotac i gadac od żeczy. niestety nigdy z jej ust nie słyszałam żadnej inteligentnej wypowiedzi a wręcz same głupoty. mogłaby dojżec i zacząc liczyc sie ze słowami,bo robi i sobie i innym kżywde takim gadaniem,niech nie ubliża ludziom a będzie o.k.a na razie to ma pysk jak niewypał a urodą tego nie zmieni

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~dana [2010-03-29 12:10]

goga
jest poprostu soba i jest najlepsza za to ja wszyscy kochaja

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
gamabeta [2010-03-29 12:06]

nie rozumiem!Doda jest Dodą...normą każdego z nas jest bycie kims,i nie mówię tu o tym że ktoś jest mniej lub bardziej,wszystko zależy od naszych poglądów od treści życia nie formy! Mój stosunek do ludzi jest równy,dla każdego...Doda wybrała taki żywot,widac sie w nim spełnia więc nie widzę powodu do wtrącania się w jej styl czy kopiowanie gagi,to jej sposób,jej pomysł lub komeryjnej machiny,dlatego uważam że licząc się z faktem komercji dokonała świadomego wyboru i zwyczajnie jest już marionetką w rękach dolarowych króliczków bo? to norma sławy,bo tak chciała.To jak wygląda czy całe jej ego to kreacja która ma nas ując.Jest naszą rozrywką,no bo przeto kto nie lubi zerknąc w kuszące usta czy proporcje ciała..wolimy patrzec w oczy miłe,możecie jej nie lubic,krytykowac,ale to ma małe znaczenie,bo? i tak skoro to piszecie zwyczanie udało sie ujęła was!i tyle...A ując potrafi każdy na swój sposób:)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~weroniczka [2010-03-28 19:21]

uwielbiam ciebie
mam 11 lat i uwielbiam dode jupichciala bym z nia kiedys porozmawiac

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~iwona [2010-03-26 20:30]

doda moze czasami przesadza ale zawsze jest DODA super

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~kama xD [2010-03-26 09:15]

Dno to wasz ryj :/ Pani Dorotka jest super :)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~domin [2010-03-24 21:50]

dno
Ja tez nie przepadam za jej muzyka, ale podziwiam za osobowosc, trzeba potrafic grac przez cale zycie, tak jak ona to robi a gra DOSKONALE

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
...:-) [2010-03-24 20:14]

Według mnie ona ma ostry język ale potrafi super śpiewać, ma zajebiste ciałko i nie jedna panienka jej zazdrości, podoba mi się jej kolczyk w języku bo ja też mam i jest zajebisty:-) to że szukała dinozaurów w biblii to było przegięcie bo jestem chrześcijanka i według mnie to było bardzo głupie! ale gwiazdy już tak mają że nie ważne co ludzie mówią byle by gadali o nich! po za tym uważam że doda jest ok i tak szczerze to chciała bym się z nią spotkać na żywo:-)

odpowiedz

Ocena: -1 [1]
...:-) [2010-03-24 20:13]

Według mnie ona ma ostry język ale potrafi super śpiewać, ma zajebiste ciałko i nie jedna panienka jej zazdrości, podoba mi się jej kolczyk w języku bo ja też i jest zajebisty:-) to że szukała dinozaurów w biblii to było przegięcie bo jestem chrześcijanka i według mnie to było bardzo głupie! ale gwiazdy już tak mają że nie ważne co ludzie mówią byle by gadali o nich! po za tym uważam że doda jest ok i tak szczerze to chciała bym się z nią spotkać na żywo:-)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Asia [2010-03-22 17:28]

Widzę że dużo osób poprostu jej zazdrości talentu, urody i ostrego języka. Moiże i czasami przesadza w swoich wypowiedziach ale nie daje sobie napluć w twarz. Jest inteligentą i piekna kobietą która posiada prawdziwy talent. Osobiście czasami słucham jej muzyki nie mowie że jest idealna ale nie potepiajcie jej tylko dlatego że ma ostry język. Ja osobiście jestem za nią to mam taki sam język jak ona :P

odpowiedz