szukaj w serwisie

Gorące tematy

gorące tematy
banner
banner
banner
banner

Justin Bieber

fot. mat. prasowe

Justin Bieber

  • Ocena ogólna:

    3.5/5
    [1321 głosów]

    Oceń:


  • Liczba odwiedzin: 55483

    Ostatnio odwiedzany: 2020-02-24

  • Skomentuj
  • WP
  • FB

Korzystanie z komentarzy FB oznacza akceptację regulaminu

REGULAMIN
Ocena: 0 [0]
~buuu .o.O [2010-08-24 16:05]

zall ; /
weźcie sie opanujciee .. jeden lubi justina drugii too co tam ty słuchasz .. nie znam tych zespołów po nazwie ; p Mi np. podobają się jego piosenki ale wiem ,i go b. lubie , ! ale ja dobrze wiem o tym ,że on nie wybije się tak jak nwm .. np. rihanna . bo wiadomo ,że on ma 16 lat i wgl ;p wiec odpuscie .. mi sie prawie kazda muzyka podoba .. tylko nie lubie takich .. typu : metal ; dd

odpowiedz

Ocena: -1 [1]
~Bunia Niki [2010-08-27 16:19]

Kochamy cie Justin ;**** Nie przyjemuj się nimi oni ci dokuczają bo jesteś lepszy od nich heh

odpowiedz

Ocena: +2 [2]
~Kurt [2010-09-01 10:26]

BlEEEEeeeee!
Teraz nie ma już prawdziwej muzyki takiej jak np. Nirvana. Da się słuchać jeszcze ; Myslowitz, Kult, Perfect, U2 i tp. Nie ma nic gorszego niż Bieber i Lady Gaga . ;Ż

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: -1 [3]
~Uwielbiam Justina [2010-09-02 18:10]

On jest taki słotki!!
Co wy mówicie że on śpiewa jak dziewczyna, wcale że nie on ma taki słotki głos i wogule jest cały słotki. A wy mu tylko zazdrościcie bo go kochaja dziewczyny a was nie UUuuu ;-( Otczepcie się od niego Kochm Cię Justin;-*;-*;-* Tylko szkoda że Cie nigdy nawet nie dotkne!! Ale i tak jesteś najlepszy!!

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: +2 [2]
~Natalka17 [2010-09-04 14:17]

:))
Ludzie, nastolatki ! Kochacie go ?! Przecież nie znacie ?? Gorzej ? Kochacie kogoś o kim prawie nic nie wiecie i nigdy go nie spotkacie, opamiętajnie się !

odpowiedz

Ocena: -1 [1]
~Natalka17 [2010-09-04 14:20]

:(
Popieram Cie . !

odpowiedz

Ocena: +1 [1]
~KC Justinek [2010-09-05 13:56]

Oczywiscie Justinek jest najlepszy

odpowiedz

Ocena: +1 [1]
~Słyń [2010-09-13 22:28]

Ten świat zwariował...
Zazwyczaj nie wchodzę na jakieś forum, tylko po to, żeby komuś nawrzucać, ale jak czytam, jacy wszyscy są zachwyceni czymś takim, to niedobrze mi się robi. Nie rozumiem "fenomenu" tego stworka-potworka. Napisałabym, że ma głos jak kastrat, tyle że byłoby to niesprawiedliwe wobec wielu kastratów, którzy śpiewali w operach dawno temu, a robili to wiele lepiej od niego. Jego muzyka nie wnosi nic nowego, zresztą chyba i tak jej sam nie napisał, a teksty są żałosne. 3 minuty powtarzania "Bejbe bejbe ołłłłłłłł!"? WTF?! I nie wiem czego miałabym mu zazdrościć. Tego, że jest największym pośmiewiskiem demotywatorów.pl, a słuchają go tylko dzieci poniżej 14tego roku życia? Słucham wielu bogatych i sławnych ludzi, więc argument, że go nie lubię, bo waszym zdaniem właśnie taki jest to nonsens. W dodatku wygląda jak bezpłciowy android, nie wiem, jak można się w czymś takim podkochiwać. I mówię to jako kobieta.

odpowiedz

Ocena: -3 [3]
~Claudia [2010-10-23 20:17]

Justin Bieber are my friend!
A lubię Justina Bibera, ponieważ go znam. Obecnie piszę z jego laptopa. Nie wieżysz to napisz na moje gg: 811043 Jestem czesto dostępna, ale najlepiej by była jak b napisała w tej chwii. Mowe on jest fajny, ale często mnie wkurza. Czasu Anglieskiego jest teraz: 11:18 Piszcie na gg jak mi nie wieżycie!

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: -1 [1]
~asia [2010-10-26 18:40]

Nie znacie się !
Ona ma PRAWDZIWY talent ! Nie rozumiecie tego, bo jesteście zazdrośni, wy nigdy nie będziecie tacy sławni i uwielbiani. P.S Nie jestem fanką! Oceniam go obiektywnie, po utworach i muzyce, widać większość ocenia po wyglądzie i wieku ZAZDROŚNICY!

odpowiedz

Ocena: -2 [2]
~karola [2010-10-27 16:54]

karola
Błagam niech Justin Biber przyjedzie do Polski!!!!!!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~nikt [2010-10-27 16:56]

nikt
ej kocham go!!!

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: -2 [2]
~Fanka Justina ! [2010-11-06 18:50]

Do anty fanów:
Nie lubicie Go ?! Spoko, każda gwiazda ma fanów i anty fanów... Ale czy to znaczy że macie Go wyzywac itd. ? NIE ! Nie znacie Go osobiście więc nie mówcie o nim wymyślonych historii !! A tak poza tym mam nadzieję że, Justin przyjedzie do Polski jak najszybciej ! :)

odpowiedz

Ocena: +1 [1]
~SATAN [2010-11-10 22:54]

Dobra rada
Spadaj do lasu dzieciaku poryty, to co ty wydajesz z siebie nie można nawet nazwać muzyką.

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [2]
~Antyfan [2010-11-17 00:08]

Boże!
Nie rozumiem, jak takie małoletnie wariatki mogą tego słuchać. Przecież wystarczy tego posłuchać choćby sekundę, żeby nabrać pewności, że to dziewczyna. Co do jego powodzenia... Gdyby nie media, to pewnie wcale by nie był taki sławny i byłby tylko gwiazdką lokalną. I tak za parę lat pewnie o nim zapomną. Pozdrawiam wszystkich, którzy słuchają PRAWDZIWEJ muzyki.

odpowiedz

Ocena: -1 [1]
~Ernest [2010-11-22 00:43]

modrosc
jesli wedlug was justin jest glupi to dlaczego wogule wyszukujecie info o niem ale watpie ze poto zeby z niego wyszydzac!!!E___L__O POZDRO dla ushera i justina

odpowiedz

Ocena: -19 [37]
~ [2010-11-23 17:46]

kocham go z całego serca i tęsknie za nim tak bardzo jak on kocham go to jest muj ukochany chłopak na całym świecie

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [4]
~ [2010-11-27 10:33]

Przestańcie!
Ludzie! Piszecie o Justinie Biberze takie okropne rzeczy a nawet go nie znacie! Fakt, ja też go nie znam ale nie wydaje mi się żeby był aż taki zły!! Poza tym postawcie się teraz na jego miejscu. Wchodzicie na net a tam o was takie okropne rzeczy!! P R Z E S T A Ń C I E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz

pokaż 4 ukryte odpowiedzi

Ocena: +3 [3]
~xD(precz bimberze) [2010-12-03 19:48]

Biber s*********

odpowiedz

Ocena: +5 [7]
~Dżon [2010-12-15 22:07]

Cześć. BIeberze nie lubie cie i to bardzo - z pozdrowieniami: Dżon

odpowiedz